Instagram

Monday, September 12, 2011

Doodle request l Awatif Azizi



doodle request lagi!!!! masih dalam proses menyiapkan semua dodol yang direquest...
raya dah buat segala-galanya tergendala... harap maaf yep... 

request dari awatif Azizi....
dia nak doodle couple... macam biasa la...
tangan ni memang keras kalah batu nak buat doodle laki...
awatif tengok la hasilnya cam mane eh...
harap Awatif suka... huhuhu...
*
*
*
*
*
*
*
they are not holding hands ye...
they are holding flower & ballon for him and for her...
hehehe...

dan kalau couple cam ni ayu suka buat header...
dan header yang tak seberapa ni untuk Awatif...
awatif kata blog ayu lawa ye...huhuhu...thank you... *mula nak perasan...:p
kalau awatif nak ayu editkan blog awatif 
macam yang ayu pernah buat untuk aimi adilah & puteri katak
boleh jer...ayu no hal...hehehe...:p



❤Salah silap dalam entry ini...Ayu mohon ampun dan maaf... sesungguhnya yang baik itu datang dari Allah S.W.T dan yang buruk itu adalah kelemahan Ayu sendiri...❤

6 komen:

merahitujambu said...

baik hatinyaa dia..apa kata buat kek untuk saya

http://merahitujambu.blogspot.com/2011/09/saya-nak-buat-kek-untuk-merahitujambu.html

-✿Ayu✿- said...

@merahitujambu
kek??? huhuhu...x pndai la...

[sutera kasih] said...

comelnya doodle tu..

-✿Ayu✿- said...

@[sutera kasih]
huhuhu...biase2 je...:p

Awatif Azizi said...

alhamdulillah...dpr jugak..thanks a lot ayu...cantik sgt2..watif suka..kalau mcm 2 blh x ayu editkan blog watif..mmg watif x reti la..huhu...ayu bley letak jew header yang ayu buat..watif x kesah tp watif suka warna soft pink..kalau ayu nak letak pape lagi ayu letak la...watif totally x kesah...blh x ayu?

Hadi Marosadee said...

kak ayu ... buat doodle laki memg payah eak?? coz hadi wat memg payah gler2 ah .. xntipu pon..

2leep.com