Instagram

Saturday, September 03, 2011

.sehari dirumah bakal mertua...

semalam yang sangat seronok bagi aku...
berkunjung ke rumah encik mok... 
warmest welcome~~~~~ 
ibu tengah sibuk mengemas dapur sebab hari khamis tu 
bakal kakak ipar aku bertunang...
tapi aku pulak tak datang...tapi bagus jugak...
ada hikmahnya aku tak dapat datang...
nanti majlis kawennya...boleh datang lagi...

bawak keropok, ketupat untuk bakal mak mertua...hehehe
tolong kemas barang sikit-sikit... kesian ibu pening nak kemas barang banyak...
tengok kawasan sekitar rumah...
bertuah kenal dengan encik mok...
dapat layanan yang sangat best dari keluarga dia...
 untung nasib badan...
sedang menyesuaikan diri dengan keluarga kecil itu...hehehe

siap lagi dapat duit raya dari bakal kakak ipar...
bakal adik ipar tolong ajar buat kek coklat yang aku buat tak jadi tu...

boleh duduk sana sampai malam...
tapi encik Mok ada tetamu jauh dari perak... 
so...kena la balik awal sikit...
tapi semalam yang sangat seronok...
diterima dengan gelak tawa dan hati yang riang...
semoga hubungan yang terbina ini akan kekal hingga ke jinjang pelamin...
Amin...





❤Salah silap dalam entry ini...Ayu mohon ampun dan maaf... sesungguhnya yang baik itu datang dari Allah S.W.T dan yang buruk itu adalah kelemahan Ayu sendiri...❤

6 komen:

merahitujambu said...

hati mak metua kena jaga...kan..kan

Lea IsNaw! said...

wah3
best la bakal keluarga mertua sporting

moga kekal hga anak cucu..

hihihi

-✿Ayu✿- said...

@merahitujambu
hehehe...btol2... mcm mak sendiri jgk kan..

-✿Ayu✿- said...

@Lea IsNaw!
hehehe...amin...

aimi said...

wah sudah berjumpe dgn bakal mak mertua... :)

-✿Ayu✿- said...

@aimi
hehehe...thn lps pn dh jumpe...:p

2leep.com