Instagram

Saturday, November 05, 2011

Contest Cute Dolly atau Doodle



klik Banner comel nih!

lawa kan banner kat atas nih...
aku dah diinvite oleh Cik CCI untuk sertai contest nih...
dah berapa lama tak join mana-mana contest... huhuhu...
akhirnya aku tewas dengan contest ni...weee~~~
sebenarnya dah agak lama sangat tak berdoodle...
doodle request hari tu pun tak sepenuhnya aku penuhi...
sebab aku dah kering idea...sorry yep!

dan ini adalah hasilnya setelah sekian lama tak berdoodle...

aku menanti seorang lelaki ...
yang akan membawaku ke jalanMu...
tadaaa!!!
ini je yang mampu aku hasilkan...
ini pun mengambil lebih kurang 2 jam!
lama giler! 

apa pun...semoga rezeki aku ada bersama hari bahagia "Ismi Ayu" nih...
InsyaAllah...
korang nak join jugak???
boleh klik kat banner comel di atas yep!



7 comments:

Aisya said...

gud luck dear :)

Asfz said...

kawaaiiiiiiiiiiiiiiii >.<

good luck ^__^

cci said...

tq join contest st...haaa...coomey pon... ^_^ cute2... ^_^ goood luck k..

Sha said...

bila kawinnye? hikhik

MANZARINA said...

comel sesangat....

MellProps said...

dudel pengantin lagii ^^

ramainyer orang nak kawin ek =D

gud luck

cci said...

http://ccicutewatermark.blogspot.com/2011/11/senarai-nama-contest-cute-dolly-atau.html

2leep.com