Instagram

Monday, November 28, 2011

freebiesI doodle pengantin...

musim orang kawen dah start nih...
aku rasa macam nak bagi freebies doodle lak...
doodle kawen-kawen la opkos...
dah amik jangan lupa kredit eh...

http://i1105.photobucket.com/albums/h355/Latif_ayu/purple.png


http://i1105.photobucket.com/albums/h355/Latif_ayu/pink.png


http://i1105.photobucket.com/albums/h355/Latif_ayu/green.png


http://i1105.photobucket.com/albums/h355/Latif_ayu/blue.png

done! ada 4 warna je...huhuhu... enjoy!

p/s: ayu tengah serabut sebenarnya nih...
banyak betul keje yang dapat...
bertimbun-timbun...huhuhu...
mana satu la nak buat dulu nih...haih....~~~







❤Salah silap dalam entry ini...Ayu mohon ampun dan maaf... sesungguhnya yang baik itu datang dari Allah S.W.T dan yang buruk itu adalah kelemahan Ayu sendiri...❤

8 komen:

Mira Adzlia said...

hok alor...comey belako...hehe...mintak izin curik 1 ek tuan tanah.nnti shaye kasi kredit...hihi ^_^

nadzirah said...

alolo comelnya...^__^

jemarisuri said...

cantik doodle tu. JS suka. hehe

Cik Purple Pinkypuff said...

mintak izin amik 1.. saya nak wat kad kawen cuzzy saya.. :)

izan mama mia said...

minta izin nak ambik satu..tapi tak ambil lagi..nanti nak guna br nk ambil..boleh kan..

NURUL ◕‿◕ said...

ambik 1 ye..comel!tq

Najla Najihah said...

Akak, maaf. Najla ambil doodle ni dulu sebelum bagitahu :/ Najla tak sempat nak bagitahu masa tu.. najla ambil doodle ni untuk buat tanda arah rumah majlis kahwin,, Terima kasih sangat2 tau akak. Tanpa doodle tu, najla tak boleh nak buat kerja. Btw, nanti najla credit akak. TERIMA KASIH ye akk :)

Nazurah Husna said...

Ayu..saya amik satu ye, nanti sy kredit pada awak..

Thanks. Semoga murah rezeki

2leep.com