Instagram

Wednesday, December 28, 2011

Journal Junior Auditor ~~~ weee akhirnya!

Alhamdulillah...syukran...akhirnya 6 bulan yang rasakan cukup lama tu dah berakhir secara rasminya semalam...
26 December 2011
tapi aku tak masuk kerja pun...dan memang disengajakan begitu...:p

oleh sebab aku akan sambung bekerja dekat MaaCo. ni untuk 2 bulan akan datang,
aku abeskan praktikal sampai 22 Dec 2011 je... iaitu Khamis minggu lepas...
nak siapkan report, buku log... attendance... dan last sekali hantar !!!!

progress untuk report dh 90% siap...cuma tinggal nk print je...weee~~~
buku log dah setel buat karangan penuh 2 buku....weee~~~
attendance dengan rekod tak berapa cemerlang la jugak sebab banyak kali cuti...huhuhu:p


conclusion selama 6 bulan dekat MaaCo. ni memang best...
staff yang selamba...bos yang sempoi... suasana office yang sangat ceria...
sebab tu sayang nak tinggalkan office...hehehe...

banyak yang aku belajar masa dekat sini...
Alhamdulillah... pengalaman ni yang aku akan bawak lepas ni...
cuma tinggal lebih kurang 8 bulan je lg untuk aku tempuh alam pekerjaan...
bukan lama pun 8 bulan tu... dan aku perlu bersiap sedia untuk itu...:p



hari khamis ni dah start keje dan akan menuju ke Kemaman untuk stock take bersama manager...:p
sabtu pun terpaksa pegi stock take Kemaman lagi...huhuhu...
after this...no more sibuk-sibuk dengan buku log...:p
tak payah sibuk-sibuk dengan attendance...:p
yang penting dapat gaji...weee~~~~!

No comments:

2leep.com