Instagram

Monday, December 19, 2011

Selamat Hari Lahir Syg!




Hari ni genap kesayangan cek da berumur 2 tahun...
kejap je rase... dah besar rupanya Adel cek da ni...

semoga adel membesar jadi seorang anak yang berguna...
taat pada ibu dan ayah...

cek da sentiasa mendoakan kebahagiaan adel...<3
cek da tak da kat melaka skang ni...huhuhu...
tapi cek da sempat tempah kek untuk adel dengan
mak cik Qyla ....
makan banyak-banyak ye syg...<3


thanks encik mok... sudi hantarkan kek tu tadi... hehehe..
love u always...<3





❤Salah silap dalam entry ini...Ayu mohon ampun dan maaf... sesungguhnya yang baik itu datang dari Allah S.W.T dan yang buruk itu adalah kelemahan Ayu sendiri...❤

4 komen:

Arizakiah said...

epi befday untuk adel....qute budak tu....geram mummy tengok..

merahitujambu said...

ala2..comelnyaaaa

-✿Ayu✿- said...

@Arizakiah
mcm cek da dia kn...hehehe

-✿Ayu✿- said...

@merahitujambu
like aunt like nephew..hehehe

2leep.com