Instagram

Friday, March 30, 2012

i'm still crying over it...


mencari ketenangan di malam hari...takkan sama di waktu lain...
memuhasabah diri... menilai di mana letaknya diri...
waktu untuk bersedih...
waktu untuk meluahkan segalanya...
titisan air mata itu bukan kerana dia..
tapi kerana diri sendiri...

ketenangan yang aku inginkan...
andai malam ini masih berpanjangan ...
akan aku selami malam ini...
bagai tiada malam lain untuk aku selami..

lama aku berfikir...
lama aku menyendiri...
malam sentiasa menjadi peneman setia...

duhai hati yang rapuh...
cukuplah bersedih...cukuplah merintih...
bergembiralah...sebagaimana kau gembirakan mereka...
gembirakan hatiku... walaupun aku sedang bersedih...

walau berapa kali kau melihat...
atau kau menyedarinya...
siapa kau untuk menghalang...
hanya perpegang pada janjinya...
kau yang terbaik untuk menemani ku...

semoga malam ini takkan berakhir...
untuk menemani mimpi-mimpi indah ku...
bersama titisan-titisan jernih...
penguat semangatku...


3 comments:

::CIK LYNN:: said...

napa ayu? tmau sedey2 ok...=)

Nurul said...

bersabarlah wahai hati...

Unknown said...

duhai hati, bertenanglah...

singgah sini yaa

2leep.com