Instagram

Tuesday, October 29, 2013

Dear MYSELF.

Assalamualaikum w.b.t
beberapa bulan tanpa entry ,
then I come back again dengan story baru ...:)

Alhamdulillah for all the blessed that YOU gave me Allah
Thank you for giving me chances to breath again and again...
but please.. don't let me drain in all the nikmat 
please always remind me of YOU... :)

Dear myself,
I'm asking to stay with me 
ampunkan aku atas kekhilafan aku selama ini
ampunkan aku atas segala ketakburan aku
ampunkan aku atas segala ketamakan atas dunia sementara ini
aku hanya mampu berdoa memohon keampunan
moga aku masih dibawah lindunganMU.

Help me to go through all the obstacles coming onwards
sesungguhnya aku insan yang sangat lemah
sentiasa bersama aku Ya Allah
pandu aku ke jalanMu
bantu aku
help me


1 comment:

Unknown said...

amin...insyaAllah...:)

2leep.com