Instagram

Tuesday, November 05, 2013

Salam Maal Hijrah 1435 H.



Salam Maal Hijrah 1435H...
moga tahun baru ini kita akan lebih positif untuk suatu perubahan
moga kita mampu untuk mendekatkan diri denganNYA
moga kita lebih berusaha untuk melengkapkan syariatNYA
moga kita lebih bersyukur dan belajar untuk menerima seadanya

Hijrah kepada yang lebih baik
Hijrah kepada yang lebih positif
Hijrah untuk masa depan yang berkat

Ya Allah
bantu aku untuk mendekatiMu
bantu aku penuhi azamku
bantu aku dalam setiap pekerjaanku
permudahkan setiap langkahku
berkati setiap hasil yan aku perolehi
sentiasa bersamaku 
ingatkan aku andai aku terlupa

Aku redha akan segala dugaan dan ujianMU
aku percaya akan hikmah dan rahmat MU
aku percaya dan aku akan sabar
aku akan Ya Allah...

Jangan KAU lalaikan aku dengan rahmatMU
bantu aku
bantulah aku

Amin...

No comments:

2leep.com