Instagram

Saturday, March 26, 2011

Allah makbulkan hasratnya....=)


comel tak baby nih... hehee...
ni adalah anak sedara aku ke-10!!! anak sedara ye... bukan anak....';p
anak bongsu kot kpd kakak sulong aku...Kak Nor...
lahir pada 22 March 2011 jam 6.30 p.m kat Hospital Nur Zahirah K.Terengganu

Alhamdulillah...syukur nikmat...
sebelum ni kakak aku dah ade 3 anak laki...
masa kakak mengandungkan anak ke-3...
abg ipar aku hrpkan pompuan sbnrnye...
tp laki jgk... terima je ketentuanNYA...
igtkan kakak aku dah stop mengandung sbb umur die dah 40 thn lps...
aleh-aleh mengandung lagi...
dan finally!!! a GIRL!!!
sonok giler abg ipar aku...Alhamdulillah...
Allah makbulkan doanya...
she is the only girl in her family...

nama??? abah die blom decide lg...
dlm pale otak aku ni mmg dah byk yg beratur...
tgu nak bagi kat akak aku jer...
ngeh2....sebok jer mak sedara die nih...hehehehe....:p

nama-nama anak kakak aku :
  1. Muhammad Fadhli Shah
  2. Muhammad Syafiq Aieman
  3. Muhammad Nur Ramadhan
  4. ???
hahaha... letak nama canteq-canteq ye kak nor...
ari ni dah nak balik Dungun... minggu dpn balik lagi!!!!
ngeh-ngeh...:p

4 comments:

syazee said...

wah..cumel2!;)

-✿ Ayu ✿- said...

ade comel cm mak sedara die tak??? hehehe:p

Anonymous said...

wah, comeynya...
tahniah dapat anak sdare baru...^_^

qaseh johanna said...

wahh..besnye nak bby gak la camni..hihi

2leep.com