Instagram

Sunday, April 24, 2011

FINAL EXAM MODE = ON!!!!


seminggu dah aku duk rilek-rilek jer kat rumah
seronok tak ingat!
seminggu cuti memang fully utilized abes!
hahaha...memang tak sedar diri lagi minggu depan dah final kot!!!!
huhuhu...tengah cuak gak cam mane nak hadapi final kali ni...
sekarang part 6...second last final before last final part 8 pertengahan tahun 2012
lambatnya nak abes nih...
bukan muak belajar, ikutkan hati nak teruskann sampai master & PhD!
tapi nak kerja dulu  la...cari pengalaman...huhuhu
industri perakaunan ni bukan besar mana...
takut jugak kalau-kalau susah nak dapat kerja nanti...huhuhu

jadual Final Jan-Mei 2011
  • 27/4>CRG-2.15-5.15 pm (12B2)
  • 30/4>MAF-2.15-5.15 pm (10B2)
  • 5/5>QMT-9.00-12.00 am (DA)
  • 8/5>AIS-9.00-12.00 am (DA)
  • 9/5>FAR-2.15-5.15 pm (DA)
tak seronok betul tengok paper last tuh! satu hari jer nak study paper FAR tuh ( akaun)
dah lah paper tuhh susah! sigh!!!!
kena study dulu la mana yang patut. kalau sume paper calculation aku tak kisah gak.
tapi bile masuk bab teori yang kena hafal bagai nak rak tu memang tak gemor benor aku!
huhuhu...sabo je la... macam mana pun kena study jugak! 
GO AYU GO!

Jadual encik Boyfie
5/5>pengajian Malaysia= 9am
7/5>fluid mechanic        =2.15pm
11/5>math                     = 9am
11/5>pneumatic              =215pm
encik Boyfie pun sama, tersedak jugak tuh!
satu hari 2 paper. naseb satu tu byk praktikal, tak de lah dia terkajar nak study.
huhuhuh
Ya Allah, Ya Rahman, Ya Rahim
aku bermohon ke hadratMU
KAU permudahkanlah kami dalam peperiksaan kami ini
KAU tenangkanlah hati-hati kami
KAU kuatkanlah ingatan kami
KAU lapangkanlah dada kami
KAU tenangkanlah fikiran kami
KAU tajamkan akal fikiran kami
semoga kami dapat menjawab peperiksaan ini dengan baik
Amin Ya Rabbal Alamin....
kepada sumer yang akan atau yang tengah menghadapi final exam
aku ucapkan Good LUCK! semoga kalian boleh jawab dengan jayanya! AMIN!!!!

doakan aku leh jawab ye!

No comments:

2leep.com