Instagram

Wednesday, May 25, 2011

Free jer... tak perlu bayar...=)

sapa kata dalam dunia tak ada benda free??? nak bukti??? Dunia Ayu buktikan sekarang!
kalau perasan...Dunia Ayu dah sedikit berubah...dengan template baru dan header baru!!! wee... sseronak kan...dapat sume baru...complete! tapi aku tak perlu susah pun nak buat sume ni... sebab aku dapat ni free jer...hehehe...

template ni aku dapat free dari ENCIK SYAFZMAGZ.com sebab hari tu dia ade buat tawaran edit blog secara PERCUMA! hah...apa lagi...jangan lepaskan peluang la kan... kejap dia buat nih... dalam 1 ari je kot... sapa nak boleh request lagi...sebab dia buat tiap hujung minggu...saja nak isi masa lapang katanya... boleh terus ke SINI... korang boleh mintak dia edit ape saje... aku mintak edit kat komen je sebenarnya...tapi dia suggest template nih... aku pun terima je la sebab aku suka! hehehe



header pulak dapat free dari encik KEI SEICHI sebab dia tengah rajin nak asah skill dia dalam buat header nih... kejap je dia buat... dan dia ni seorang yang kebal dengan mereka yang banyak songeh... kalo korang rasa tak puas hati dengan first draft, boleh komen dan dia akan tukar lagi... tak kira la berapa kali korang tak puas hati... dia tetap akan ikut...tapi aku tukar sekali jer...sebab aku tak banyak songeh sangat ...hehehe...cukup lah apa yang aku dapat...orang dah bagi free pun kira untung tau! ehehehe ....boleh terus ke SINI ....cepat-cepat...tawaran masih dibuka!
first draft

final draft

cepat-cepat sebelum terlambat!

2 comments:

SyZa said...

Terima kasih Ayu...sudi2lah singgah blog ya.. :)

SyafzMagz.com

-✿Ayu✿- said...

@SyafzMagz.com
eheheh...ur welcome! insyaAllah...ade mase ayu jln2 kat blog syafiq...

2leep.com