Instagram

Wednesday, May 18, 2011

Jom kembali ke sekolah!

Alhamdulillah...akhirnya menjejakkan kaki ke Dungun lagi! semalam sampai dalam kul 4.00 pagi...
naseb semalam cuti sempena Wesak Day...so...tak de lah kelas dan boleh tido puas-puas...hehehhe
actually aku amik shortcos...sebab tu lah aku still ada kat Dungun ni walaupun member aku sumer tengah seronok cuti kat rumah cuma tunggu nak gi praktikal jer...huhuhu...

aku amik paper FAR 450... aku terpaksa amik skang kalau tak nak merana masa part 8 nanti... parah aku nak bawak paper theory yang memang banyak giler tuh! hohoho...memang tak suka...

ini adalah kali ketiga aku amik shortcos... aku memang suka amik shortcos sebab senang nak fokus...sebulan belajar untuk satu paper...fokus yang tu jer... dan aku memang amik untuk paper akaun sebab akaun memang terkenal dengan tahap kesukaran yang boleh tahan tinggi la jugak... macam nak amik exam ACCA!
tapi yang tak bestnya bila shortcos ni adalah BOSAN!
kelas memang ada setiap hari (ahad-khamis) tapi setiap kelas tu cuma 2  jam je! yang lebihnya tu aku duk la melangut buat peta dunia atas bantal busuk aku...hehehe

tapi tak pe lah... bertahan lah untuk sebulan jer... dan aku kena pastikan paper ni aku dapat A...  !!!
INSYAALLAH....

jangan lari...aku bukan perompak! hehehe...inilah kejenya kalau dah BOSAN!

p/s : Hari ni terasa nak join Bloglist Encik Nine. tak susah pun...dan tak perlu buat entry pun... nak join tak??? boleh picit SINI!


No comments:

2leep.com