Instagram

Thursday, May 19, 2011

.sabar menanti pagi...antara senyuman dan air mata...

AMARAN
  dari pihak penaja !
entry ini adalah luahan dari hati tuan punya blog... anda dinasihatkan terus menekan butang CLOSE di sisi kanan anda...TERIMA KASIH...


cerita malam ni...macam mana nak mulakan aku pun tak tahu... aku terjumpa sesuatu...hati aku berbunga-bunga... sangat sweet...  senyuman aku melebar sampai ke telinga... ada lagi 2,3 dalam simpanan tu... aku nak dengar sumenye...  biar malam ni aku dibuai mimpi indah dan aku harapkan pagi tidak akan muncul dan biarkan aku dengan mimpi-mimpi aku...

tapi mimpi aku tak lama... aku terjumpa lagi sesuatu yang sangat aku tak suka... sangat aku elakkan... adakah benar mahupun kebetulan..mahupun ada cerita disebaliknya... waktu ini aku harapkan  matahari segera muncul... aku harapkan malam ni hanya sekadar sekelip mata... alu tak ingin mimpi indah itu lagi... aku tak ingin.... rintik-rintik hujan dah mula membasahi pipi...

aku sangat pasti... bukan tahun lepas... tapi hanya bulan lepas...  bulan lepas...
2.00 pagi...aku takkan boleh tido tanpa berfikir tentang itu... tido aku takkan lena....
matahari...segeralah muncul!!!

aku harap dia takkan buat macam tu... kau kenal dia sapa... aku tau  dia macam mana... aku harap itu bukan dia.. aku sangat berharap...

Ya Allah...KAU permudahkan aku... mencari kebenaran disebalik senyuman dan tangisan ini...Amin....

❤Salah silap dalam entry ini...Ayu mohon ampun dan maaf... sesungguhnya yang baik itu datang dari Allah S.W.T dan yang buruk itu adalah kelemahan Ayu sendiri...❤

3 komen:

Azree said...

Tidak berapa pasti apakan yang bermain di fikiran..

Cuma, moga di cekalkan hati dan dikuatkan semangat untuk hadapi semua ujian mendatang..

-✿Ayu✿- said...

@Azree terima kasih... semoga saya tabah hendaknya...

-✿Ayu✿- said...

@Azree terima kasih... semoga saya tabah hendaknya...

2leep.com