Instagram

Tuesday, June 14, 2011

final Shortcos June 2011...FAR 450

baru sebulan lepas aku final... final lagi rupanya...kejap je 5 minggu berlalu... rasa macam tak percaya pun ada jugak... huhuhu... takut untuk hadapi final ni...walaupun aku cuma amik satu paper je untuk shortcos ni...tapi paper ni adalah killer paper sem nih...mampukah aku menghadapi killer paper nih??? sigh...***



untuk paper ni ramai yang pilih untuk buat shortcos...macam aku... hehehe... amik jalan selamat...walaupun ada sedikit kecacatan dekat mini transkrip nanti...tak apalah...aku tak nak tanggung risiko amik masa part 8 nanti...parah aku... nak ngadap teori lagi...

minggu depan dah final... 21 June 2011...jam 9-12 tgh hari...semoga aku dapat jawab dengan tenang...AMIN...

p/s : lepas je final 21 june tu...aku kena siapkan diri sebagai junior auditor lak...27 June dah start...ceh...berangan...hehehe... actually, aku bakal buat praktikal kat audit firm... sebagai junior auditor la...selama 6 bulan... huhuhu... nervous la jugak nak masuk another step ni...ni dah kira separuh dari alam pekerjaan... setahun je lagi ayu untuk kau bekerja...
caiyok! caoyok!...

ni lah rupanya bakal junior auditor tuh... huh! tak de bakat langsung nak jadi auditor!hehehe...
terima kasih!...

No comments:

2leep.com