Instagram

Tuesday, June 14, 2011

TourMalaysia.com dah diserang oleh Anonymous...???

hari ni kecoh pasal Anonymous yang bakal menyerang laman web rasmi kerajaan... aku pun tak tahu sangat tentang kisah nih...dapat tahu pun dari bloggers..... sehingga pukul 8.30 malam ni... satu laman web rasmi kerajaan iaitu...http://tourmalaysia.com.my/ dah kena... tapi...dengar citer yg ni budak Malaysia yg hack...budak Relaxcrew...aku tak tahu nak percaya ke tak... masih kompius sama ada fakta...atau aorta... sama-sama tunggu dan lihat apa yang akan terjadi seterusnya... adakah ada pihak yang akan tampil memberikan penjelasan??? 


Hackers yang menggelarkan diri mereka Anonymous akan melancarkan serangan ke atas halaman Malaysia.gov.my pada hari Khamis ini, sekitar pukul 3.30 pagi waktu tempatan.

Mereka memberi alasan ingin memberi pengajaran kepada kerajaan Malaysia kerana telah menyekat kebebasan pengguna menggunakan internet. ini semua kerana tindakan SKMM yang telah menyekat beberapa laman web download yang selalu dilayari oleh rakyat Malaysia. sama ada kita mampu atau tidak untuk hadapi serangan ni...sama-sama kita tunggu dan lihat... lebih lanjut tentang mereka di WIKIPEDIA ...

nak tahu cerita langjut DI SINI

2 comments:

Puan Besar Shag Yahaya said...

Haa~ Baguslah hack. Kalau boleh hack je semua laman sesawang gomen tu~ Kecoh je nak block laman untuk download. Grr~

-✿Ayu✿- said...

@Puan Besar Shag Yahaya
marahnya puan besau...ni mesti pendonlod tegar nih...hehehe

2leep.com