Instagram

Monday, August 22, 2011

Doodle request l liyanaanayil


doodle request lagi....!!!! kali ni dari cik LIYANAANAYIL
*susah jugak nak eja ni..:p
 ayu panggil Cik Yana je la eh...hehehe...
 
Cik Yana request doodle raya...  pening gak nak buat tema raya 
meriah cam mane...
nak buat warna ape...sbb Cik Yana tak bagi detail...
so...ayu dengan sesuka hati lukis dengan seseuka hati jer... 
maka terhasil la....
*
*
*
*
*
*
*
*


so... ayu pilih kuning la... tak pernah buat doodle kuning lagi kot sebelum ni...:p

sorry...ayu tak letak banyak extra pic lain...
takut serabut pulak... hehehe...
ayu harap yana suka ye dengan hasil ni...
baju raya warna ape tahun ni??? 
pandai-pandai je ayu buat warna kuning...
sebab dekat blog Yana ade pic yana pakai baju kurung...
ayu ikut berdasarkan yang tu...
tapi tak 100% la..

semoga Yana berbahagia dengan Encik Boyfie ye...
try jugak search dekat blog Yana...boleh refer...tapi tak jumpe....
nak review sume post...tak sempat siap lak....
hehehe...
anyway...epy blogging!




❤Salah silap dalam entry ini...Ayu mohon ampun dan maaf... sesungguhnya yang baik itu datang dari Allah S.W.T dan yang buruk itu adalah kelemahan Ayu sendiri...❤

2 komen:

liyanaanayil said...

sweet lahh dear! comel sgt!.
kuning my bf fevret kaler. i loike sgt da nihh ! thank youuuuuuu :DD

-✿Ayu✿- said...

@liyanaanayil
Alhamdulillah klu yana suke...ayu lg suke...hehehe.. ye ke fav caler??? kebetulan...hehehe:p

2leep.com