Instagram

Saturday, August 20, 2011

not my day...:(


Alhamdulillah...masuk hari ni dah 20 hari kita berpuasa...
dan tinggal seminggu je lagi nak Aidilfitri...
semoga kita akan berjumpa lagi Ramadhan akan datang...Amin...

semalam...aku attend test JPJ untuk dapatkan lesen P...
dah tua baru nak buat lesen kan...huhuhu...
tapi malangnya... aku kandas...:(...waaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
selama ni aku cuma belajar dengan si kancil melompat-lompat...
tapi untuk test betul-betul...
aku diberi untuk tunggang si Viva! 
lagi haru aku tak pernah pun pegang stereng viva tu...
memang gelabah abes...
sudahnya... aku GAGAL! dan terpaksa mengulang...waaa!!!! 
terpaksa tunggu lepas raya la jawabnya...
tapi ada hikmahnya jugak... tak nak bagi aku merayap la tu time raya ni...hehehe
semoga kedua nanti boleh lulus...Amin...senang nak gi keje je sebenarnya...Amin...

pasal request doodle tu pulak banyak la jugak dapat request...
mau pengsan jugak nak siapkan sumenye...
tapi i will try my best...
kadang-kadang nak buat doodle ni bergantung pada idea gak sebenarnya...
and the ideas always come at night! hehehe...
kepada suma yang dah request tu harap bersabar ye...
ayu tunaikan request tu sume...InsyaAllah...
ayu tak suka buat doodle semata-mata nak penuhi request je...
tapi ayu tak puas hati dengan hasilnya...
ayu akan buat smpai ayu puas hati...
ayu pun tengah bz ngan audit company lagi...
tensen bila takk balance! urghhh!!!!
nak request jugak? klik SINI!


time to sleep... tersangat penat lepas iftar dekat surau tadi...
really need a deep rest...
till we meet again in the other entry soon!!!!!!!!!!
good NITE!!!!!!!



No comments:

2leep.com