Instagram

Tuesday, October 25, 2011

30 Day Challenge # Day 2


muvie yang paling best pernah anda tonton

cerita pasal muvie nih... tak de la banyak sangat muvie yang aku leh tangok...
since dekat Terengganu ni mana ade cinema...
cuma skang ni je ade dekat Mesra Mall tu...
tapi jauh no nak sampai Kemasik tu...mau 2 jam jugak drive dari sini...

tapi still tengok jugak...kadang-kadang je la...
time pergi Melaka je la.... kadang-kadang tiap hari...kekeke...

setakat ni muvie paling best pernah aku tonton...citer A-TEAM

nak citer banyak pasal muvie ni pun aku tak reti... 
tapi bagi aku...citer memang best..!
jalan cerita dan aksi-aksi yang sangat menghiburkan...
aku ni nampak je ayu macam ni...
tapi suka tengok citer-citer aksi yang ada tembak-tembak...
kereta laju-laju...hehehhehe...

ada lagi tak muvie best macam nih...
nak tengok hujung tahun ni pulak dekat MBO Mahkota Parade...
hehehe...:p






❤Salah silap dalam entry ini...Ayu mohon ampun dan maaf... sesungguhnya yang baik itu datang dari Allah S.W.T dan yang buruk itu adalah kelemahan Ayu sendiri...❤

0 komen:

2leep.com