Instagram

Wednesday, October 26, 2011

30 Day Challenge # Day 3


benda yang selalu anda buat sebelom tido




teeetttt...sikit-sikit dia dah mula korek rahsia! hahahaha...
tapi kena jawab jugak macam mana pun...huhuhu...

perkara wajib yang aku akan buat setiap kali sebelum tido...
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
call encik MOK la!!!! apa lagi....
ni memang wajib buat..kalau tak memang tak lena tido...
hehehehe...*blushing~~~
lepas say gud night bagai... 
baru la baca doa tido...
2,3 saat lepas tu confirm dah....ZZZzzzzzzzz....
sampai la esok pagi...hehehehe...:p





❤Salah silap dalam entry ini...Ayu mohon ampun dan maaf... sesungguhnya yang baik itu datang dari Allah S.W.T dan yang buruk itu adalah kelemahan Ayu sendiri...❤

0 komen:

2leep.com