Instagram

Monday, December 12, 2011

Journal Junior Auditor month #6

Alhamdulillah...sedar tak sedar dah masuk bulan ke-6 aku menjalani latihan praktik dekat MaaCo nih...
kejap je rasanya...tapi nak menghabiskan 6 bulan ni punya la lama... macam-macam dugaan yang terpaksa aku tempuh...huhuhuh...

skang ni cuma tinggal tak sampai 10 hari untuk habiskan 6 bulan tu...
wawawa..memang sangat tak sabar...
semalam baru je siapkan satu lagi audit company untuk consolidated company...
memang mencabar betul buat consolidation company nih...
dah la kena kejar pulak tu dengan bos dia...
tercungap-cungap aku nak siapkan... huhuhu...
whatever it is... that was unforgettable experience yang aku dapat sepanjang berada kat sini...
tapi... memang la 6 bulan tu dah nak habis...
kemungkinan besar aku akan terus bekerja kat sini as part time je la...
duk rumah pun memang makan tido je la...
kalau keje dapat la jugak sikit duit poket...
boleh la nak shopping untuk sem depan pulak...
ngehngehngeh...

skang ni dah boleh duk saje je dan boleh update blog!!!
weeee~~~~
dan terasa macam nak bagi header free pulak...nak tak????
sapa nak angkat tangan cepat-cepat...!!!!!!






2 comments:

alin alias said...

syoknya dpt praktikal kat co best, co kte dulu x best, buang masa je sbb x dpt blaja bt pape, full set acc pun x pnh buat, nasib 5 bulan je dok ctu, bulan ke 6 kte benti terus..

nak header!!!!!hahaha

Yana Houry said...

nak2!!! untuk my private blog =)

2leep.com