Instagram

Tuesday, January 17, 2012

TOTALLY ke LAUT...:(


i don't know what is happening to me nowadays
i keep mourning like there was someone that i love most died!
hari-hari yang berlalu tanpa secalit senyuman dari aku
bukan marah dengan sesiapa...bukan juga terasa dengan sesiapa...
mungkin juga terlalu menekan diri sendiri...:(

past few days... aku terus juga bersendiri...
awal tahun baru lagi... entah apa yang tak kena...
I DON'T KNOW!

mungkin rasa diri yang sangat serba kekurangan...
makin hari, badan makin lemah...
kurang makan, kurang minum...
tapi banyak tido...!
sume orang tegur makin kecik...makin cekung...
every night tido sebelum pukul 10 malam macam esok nak pegi sekolah naik bas pukul 6 pagi!

kurang melayang Encik Mok...mungkin Encik Mok pun dah malas nak layan kerenah aku..
manja tak bertempat...emo tak bertempat... menangis tak bertempat..

TEARS!
 it keeps accompany me nowadays...
never apart like we were twins!
tertekan dengan kerja agaknya...
sampai termuntah-muntah...tak lalu makan...
seminggu tanpa nasi dan aku berjaya...
bukan tanpa nasi je...  cuma air je yang masuk...
what's wrong or what's happening...
KABUR! 
emo sangat dengan diri sendiri...


jangan lah terus macam ni untuk hari-hari yang akan datang...
aku yang kena bertahan... hadapi dengan sabar...
kawal perasaan... jangan terlalu mengalah dengan emosi yang mengganggu...

semoga aku masih mampu untuk tersenyum ...
INSYAALLAH...:)

❤Salah silap dalam entry ini...Ayu mohon ampun dan maaf... sesungguhnya yang baik itu datang dari Allah S.W.T dan yang buruk itu adalah kelemahan Ayu sendiri...❤

3 komen:

Anonymous said...

A very impressive article. Well prepared. Very motivating!! Set off on to way

2leep.com