Instagram

Friday, June 24, 2011

pesanan ringkas tapi cukup bermakna...❤

berakhir sudah hari Khamis... spontenous Thursday buat aku hari ni... kata-kata yang cukup ringkas dari BAKAL IBU MERTUA aku... tapi ada erti lain bagi aku yang cukup untuk buat aku tersenyum je memanjang hari ni... huhuhu... petang tadi have a very long conversation with BAKAL ADIK IPAR aku...bercerita tentang Encik Boyfie... a very serious conversation...seolah-olah aku dah jadi sebahagian dari family kecil tu...

sebenarnya bakal mak mertua aku atau aku panggil ibu mintak aku nasihatkan anak dia...atau encik Boyfie aku...suh dia sambung belajar jugak... sumenya sebab CERITA NI... pesanan ibu ringkas...tapi cukup bermakna sebab ibu dah percayakan aku...dan ibu senang aku berkawan dengan anak dia...hehehe.... banyak yang bakal adik ipar aku ni bercerita tentang family dia tadi... rasa macam dah jadi kakak dia pulak...hehehe...
perasaan yang... AWESOME! i just can't say it through my words...because i'm speechless !

back to pesanan ibu tadi... ayu try buat yang terbaik...nanti ayu cuba nasihatkan Angah tu... walaupun dah tiap-tiap hari ayu nasihatkan dia...  ayu janji dah janji dengan ibu... jadi ayu akan kotakan janji ayu tu...
ibu jangan risau tentang Angah lagi... He is just a good boyfriend to me... and a good son to you as well... i know it...thanks sebab percayakan ayu... dan terima ayu...walaupun baru sekali kita bertemu...hehehe...

kepada encik boyfie tersayang ku...bersiap sedia untuk menerima lontaran bom mortar lepas ni yep... hehehe...bukan bom mortar...cuma karangan panjang yang ditulis dari hati...hehehe... mewakili ibunya...:p


❤Salah silap dalam entry ini...Ayu mohon ampun dan maaf... sesungguhnya yang baik itu datang dari Allah S.W.T dan yang buruk itu adalah kelemahan Ayu sendiri...❤

6 komen:

dwaty said...

pesanan yang perlu iambil berat... tuk masa depan bersama juga kan...

-✿Ayu✿- said...

@dwaty
hehehe...yup! sgt diambil berat...

KuNanGKuNanG said...

bakal kakak ipar yg baik..:)

-✿Ayu✿- said...

@KuNanGKuNanG
hehehe...insyaAllah... Amin...

Munna said...

yg pastinya hati tu mesti bunga2 kan sebab secara tak langsung mak dia dh restui hbgn kamu dengan dia...^^

-✿Ayu✿- said...

@Munna
hehehe...of coz... hati sdg berbunga-bunga... ibunya merestui kami... Alhamdulillah...

2leep.com